Tematické setkání - "Nástrahy aplikace § 18 a § 19 ZZVZ - sčítání předpokládaných hodnot veřejných zakázek"

13.03.2025 14:00 - 13.03.2025 17:30
Grandior Hotel Prague, Na Poříčí 42, Praha 1

Ve čtvrtek 13. března 2025 pro Vás pořádáme další Tematické setkání tentokrát věnované problematice sčítání předpokládaných hodnot veřejných zakázek.

Pojďme opět společně diskutovat problematiku sčítání předpokládaných hodnot, její právní úpravu a aktuální rozhodovací praxi k ustanovením § 18 a § 19 ZZVZ z pohledu gestorů zákona, orgánu dohledu a z pohledu zadavatele.

Co jsou pravidelně pořizované nebo trvající veřejné zakázky na služby a dodávky a kdy se jedná o ad-hoc poptávku, co z pravidelně pořizovaných nebo trvajících veřejných zakázek lze nesčítat dle § 19/3 s ohledem na "aktuální potřeby" a "proměnlivé ceny", co u stavebních prací a “nepravidelných” zakázek tvoří funkční celek a podléhá pravidlu "sčítej a rozděluj."

Pozvání na Tematické setkání přijali Pavel Herman z advokátní kanceláře MT Legal, David Dvořák a Marcel Raška z Ministerstva pro místní rozvoj, Martin Hadaš z Masarykovy univerzity,  Petr Mikeš Nejvyšší správní soud a Mojmír Florian z Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže.

 

Tematické setkání se uskuteční opět v: 

  • Grandior Hotel Prague, Na Poříčí 42, Praha 1
  • čtvrek 13. března 2025
  • 14:00 - 17:30 hod. 

 

Předpokládaný program setkání: 

  • 14:00 – 15:00 Rámec právní úpravy ke sčítání předpokládaných hodnot VZ - § 18 a § 19 – David Dvořák (MMR), Pavel Herman (AK MT legal)
  • 15:00 – 15:30 = Rozhodovací praxe soudní – Petr Mikeš (NSS v Brně)
  • 15:30 – 16:00 =  Přestávka
  • 16:00 – 16:40 = Rozhodovací praxe ÚOHS – Mojmír Florian (UOHS),
  • 16:40 – 17:25 = Praktické zkušenosti zadavatelů – Martin Hadaš (MU v Brně), Marcel Raška (MMR)
  • 17:25 – 17:40 = Diskuse a odpovědi na dotazy  

 

 

Certifikát o účasti na tematickém setkání (v elektronické podobě) je účastníkům vystaven na požádání na e-mailu: bendova@asociacevz.cz, po absolvování akce.

   

 Akce se koná pod záštitou ministra pro místní rozvoj Ing. Petra Kulhánka. 

 


Registrujte se, prosím, včas, nejpozději však do 7.3.2025. V případě naplnění kapacity může být registrace účastníků ukončena dříve.

Registraci lze zrušit nejpozději 4 pracovní dny před konáním akce. Pozdější zrušení či omluvu z účasti na akci bohužel není možné akceptovat. Děkujeme za pochopení.

 

Členové AVZ
Akce se může zúčastnit vždy až 6 účastníků za člena AVZ. 
První účastník za člena AVZ má vstup na akci zdarma a každý další za účastnický poplatek 1.000,- Kč bez DPH(Počet účastníků je limitován kapacitou sálu). 

Nečlenové AVZ
Akce se mohou účastnit vždy až 3 zástupci jedné organizace / firmy / samostatně hospodařící organizační složky. 

Vstupní poplatek pro nečleny činí 2.200 Kč bez DPH / 1 osobu


Nemůžete-li se akce zúčastnit osobně, můžete se zaregistrovat k účasti formou 
videostream live.


Videostream live je zpoplatněn:
Členové AVZ 550,- Kč bez DPH/ 1 přístup
Účastníci z řad nečlenů AVZ platí 1.000 Kč bez DPH / 1 přístup

Po skončení akce bude všem účastníkům zaslán záznam setkání do několika dní po uskutečnění akce.


Členové ARI mají v případě jakékoliv formy účasti 10 % slevu z nečlenského vstupního poplatku. Pro využití slevy je třeba do přihlášky uvést skutečnost, že jste členem ARI.

 

Pro jednodušší registraci a potvrzení o provedených registracích doporučujeme přihlášení do členské sekce AVZ.