Tematické setkání - "Nástrahy aplikace § 18 a § 19 ZZVZ - sčítání předpokládaných hodnot veřejných zakázek"
Ve čtvrtek 13. března 2025 pro Vás pořádáme další Tematické setkání tentokrát věnované problematice sčítání předpokládaných hodnot veřejných zakázek.
Pojďme opět společně diskutovat problematiku sčítání předpokládaných hodnot, její právní úpravu a aktuální rozhodovací praxi k ustanovením § 18 a § 19 ZZVZ z pohledu gestorů zákona, orgánu dohledu a z pohledu zadavatele.
Co jsou pravidelně pořizované nebo trvající veřejné zakázky na služby a dodávky a kdy se jedná o ad-hoc poptávku, co z pravidelně pořizovaných nebo trvajících veřejných zakázek lze nesčítat dle § 19/3 s ohledem na "aktuální potřeby" a "proměnlivé ceny", co u stavebních prací a “nepravidelných” zakázek tvoří funkční celek a podléhá pravidlu "sčítej a rozděluj."
Pozvání na Tematické setkání přijali Pavel Herman z advokátní kanceláře MT Legal, David Dvořák a Marcel Raška z Ministerstva pro místní rozvoj, Martin Hadaš z Masarykovy univerzity, Petr Mikeš Nejvyšší správní soud a Mojmír Florian z Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže.
Tematické setkání se uskuteční opět v:
Předpokládaný program setkání:
- 14:00 – 15:00 = Rámec právní úpravy ke sčítání předpokládaných hodnot VZ - § 18 a § 19 – David Dvořák (MMR), Pavel Herman (AK MT legal)
- 15:00 – 15:30 = Rozhodovací praxe soudní – Petr Mikeš (NSS v Brně)
- 15:30 – 16:00 = Přestávka
- 16:00 – 16:40 = Rozhodovací praxe ÚOHS – Mojmír Florian (UOHS),
- 16:40 – 17:25 = Praktické zkušenosti zadavatelů – Martin Hadaš (MU v Brně), Marcel Raška (MMR)
- 17:25 – 17:40 = Diskuse a odpovědi na dotazy
Certifikát o účasti na tematickém setkání (v elektronické podobě) je účastníkům vystaven na požádání na e-mailu: bendova@asociacevz.cz, po absolvování akce.
Akce se koná pod záštitou ministra pro místní rozvoj Ing. Petra Kulhánka.
Registrujte se, prosím, včas, nejpozději však do 7.3.2025. V případě naplnění kapacity může být registrace účastníků ukončena dříve.
Registraci lze zrušit nejpozději 4 pracovní dny před konáním akce. Pozdější zrušení či omluvu z účasti na akci bohužel není možné akceptovat. Děkujeme za pochopení.
Členové AVZ
Akce se může zúčastnit vždy až 6 účastníků za člena AVZ.
První účastník za člena AVZ má vstup na akci zdarma a každý další za účastnický poplatek 1.000,- Kč bez DPH. (Počet účastníků je limitován kapacitou sálu).
Nečlenové AVZ
Akce se mohou účastnit vždy až 3 zástupci jedné organizace / firmy / samostatně hospodařící organizační složky.
Vstupní poplatek pro nečleny činí 2.200 Kč bez DPH / 1 osobu.
Nemůžete-li se akce zúčastnit osobně, můžete se zaregistrovat k účasti formou videostream live.
Videostream live je zpoplatněn:
Členové AVZ 550,- Kč bez DPH/ 1 přístup
Účastníci z řad nečlenů AVZ platí 1.000 Kč bez DPH / 1 přístup
Po skončení akce bude všem účastníkům zaslán záznam setkání do několika dní po uskutečnění akce.
Členové ARI mají v případě jakékoliv formy účasti 10 % slevu z nečlenského vstupního poplatku. Pro využití slevy je třeba do přihlášky uvést skutečnost, že jste členem ARI.
Pro jednodušší registraci a potvrzení o provedených registracích doporučujeme přihlášení do členské sekce AVZ.