Problematikou provedou a o své zkušenosti se podělí Mgr. Markéta Dlouhá (ÚOHS), Mgr. Markéta Adámková (MMR), Mgr. Adéla Havlová, LL.M. (HAVEL & PARTNERS)

  • on-line setkání - webinář
  • úterý 27. dubna 2021
  • 13:00 - 15:30

Předpokládaný program setkání: 

  • 13.00 – 13.35 h. Mgr. Markéta Dlouhá (ÚOHS) - Co ve vztahu k danému tématu uvádí dosavadní praxe ÚOHS
  • 13.35 – 14.15 h. Mgr. Markéta Adámková (MMR) - Možnosti využití § 222 ZZVZ v těchto situacích, nouzová řešení vypsání překlenovacích řízení (např. VZMR) či jiná obdobná ZŘ s ohledem na § 51 odst. 4 ZZVZ a úskalí JŘbU dle § 63 odst. 5 ZZVZ, sčítání / nesčítání předpokládaných hodnot
  • 14.15 – 15.00 h. Mgr. Adéla Havlová (HAVEL & PARTNERS) - Možnost využití § 18 odst. 3 ZZVZ, resp. samostatné zadání části VZ
  • 15:00 – 15.30 h. Panelová diskuse - prosím zašlete nám své dotazy k danému tématu předem nejpozději do 22. 4., a to prostřednictvím formuláře zde

Všem registrovaným bude po skončení on-line setkání zaslán jeho videozáznam. 

Registrujte se proto prosím včas, nejpozději však do  23.  4.  2021.  V případě naplnění kapacity může být registrace účastníků ukončena dříve. 

Účast na on-line setkání je zpoplatněna:
Členové AVZ 450,- Kč bez DPH/ 1 přístup.
Účastníci z řad nečlenů AVZ platí 900 Kč bez DPH / 1 přístup.
Členové ARI mají 10 % slevu z poplatku pro nečleny.  Pro využití slevy je třeba do přihlášky uvést skutečnost, že jste členem ARI.

Přihláška na on-line setkání/webinář (2.12.)

Přihláška je platná pouze v případě, že se Vám po jejím odeslání zobrazí zpráva o úspěšné registraci a na Vámi zadaný email přijde potvrzení o přijetí Vašich údajů. V případě problémů pište na asociacevz@asociacevz.cz.  Fakturu (daňový doklad) obdržíte na Vámi zadaný email; přejete-li si ji zaslat jiným způsobem, uveďte to prosím do poznámky. 

Kontaktní osoba

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Fakturační údaje

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Další informace

Invalid Input

Účastníci

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Vaše registrace je platná po obdržení potvrzovacího emailu. Účastnický poplatek lze uhradit pouze převodem na účet č. 510 333 999/2700 (UniCredit Bank). Registraci pro videostrem lze zrušit nejpozději 4 pracovní dny před konáním akce. K pozdějším zrušením a omluvám z účasti na akci se nepřihlíží.

1 pracovní den před akcí bude přihlášeným účastníkům zaslán odkaz, jehož prostřednictvím můžete sledovat setkání on-line. Technické podmínky pro správnou funkci videostream Vám zašleme v textu potvrzovacího emailu.