V úterý 24. září 2024 Vás zveme na tematické setkání věnované novinkám a aktuálním tématům v zadávacím světě.

Uvažujete o agilním vývoji SW? Víte, jak jej v praxi aplikovat? Co s nabídkami, v nichž se vyskytují nepravdivé údaje, a s účastníkem zadávacího řízení? Dají se nepravdivé údaje kategorizovat?  

Na tyto a další související otázky odpoví naši přednášející David Dvořák z Ministerstva pro místní rozvoj (MMR), Ondřej Ječný rovněž z MMR, Martin Bunček z Technologické agentury ČR, Michal Šilhánek ze spol. LAWYA, Matúš Holubkovič z AK Havel & Partners Iveta Pospíšilíková z Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS).

Tematickém setkání se uskuteční v: 

  • AVI - Akademii veřejného investování, Pařížská 4, Praha 1 (v blízkosti Staroměstského náměstí) - POZOR ZMĚNA MÍSTA KONÁNÍ oproti předcházejícím akcím!
  • úterý 24. září 2024
  • 14:00 - 17:30 hod. 

Dotazy budete mít možnost pokládat přednášejícím v průběhu či závěru jejich příspěvků. Účastníci na livestreamu budou moci vznášet své dotazy v průběhu akce prostřednictvím on-line chatu. 

 

Předpokládaný program setkání: 

14:00 – 14:30 = Novela ZZVZ (David Dvořák, MMR)

14:30 – 15:30 = Agilní vývoj SW (Ondřej Ječný, MMR / Martin Bunček, Technologická agentura ČR)

15:30 – 16:00 přestávka

16:00 – 16:45 = Nepravdivé údaje v nabídce vs. vylučování účastníka zadávacího řízení (Michal Šilhánek, LAWYA / Matúš Holubkovič, Havel & Partners)

16:45 – 17:30 = Aktuální i související rozhodovací praxe (Iveta Pospíšilíková, ÚOHS)

Pořadatel si vyhrazuje právo změny programu. 

Certifikát o účasti na tematickém setkání (v elektronické podobě) bude účastníkům vystaven na požádání na e-mailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

   

 Akce se koná pod záštitou místopředsedy vlády ČR pro digitalizaci a ministra pro místní rozvoj Ivana Bartoše.

  mmr cr rgb

 

 

Registrujte se, prosím, včas, nejpozději však do 20. 9. 2024. V případě naplnění kapacity může být registrace účastníků ukončena dříve. 

Členové AVZ
Akce se může zúčastnit vždy až 6 účastníků za člena AVZ. 
První účastník za člena AVZ má vstup na akci zdarma a každý další za účastnický poplatek 1000,- Kč bez DPH. (Počet účastníků je limitován kapacitou sálu). 

Nečlenové AVZ
Akce se mohou účastnit vždy až 2 zástupci jedné organizace / firmy / samostatně hospodařící organizační složky. 
Vstupní poplatek pro nečleny činí 2200 Kč bez DPH / 1 osobu


Nemůžete-li se akce zúčastnit osobně, můžete se zaregistrovat k účasti formou
videostream live.

Videostream live je zpoplatněn:
Členové AVZ 550,- Kč bez DPH/ 1 přístup
Účastníci z řad nečlenů AVZ platí 1000 Kč bez DPH / 1 přístup

Po skončení akce bude všem účastníkům nejpozději následující pracovní den zaslán záznam setkání.


Členové ARI mají v případě jakékoliv formy účasti 10 % slevu z nečlenského vstupního poplatku. Pro využití slevy je třeba do přihlášky uvést skutečnost, že jste členem ARI.

Přihláška na akci AVZ /příp. její livestream

Přihláška je platná pouze v případě, že se Vám po jejím odeslání zobrazí zpráva o úspěšné registraci a na Vámi zadaný email přijde potvrzení o přijetí Vašich údajů. V případě problémů pište na asociacevz@asociacevz.cz.  Fakturu (daňový doklad) obdržíte na Vámi zadaný email; přejete-li si ji zaslat jiným způsobem, uveďte to prosím do poznámky. 

Kontaktní osoba

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Fakturační údaje

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Doporučení a jiné informace

Invalid Input

Účastníci

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Vaše registrace je platná po obdržení potvrzovacího e-mailu. Účastnický poplatek lze uhradit pouze převodem na účet č. 510 333 999/2700 (UniCredit Bank). Registraci pro videostream lze zrušit nejpozději 4 pracovní dny před konáním akce. K pozdějším zrušením a omluvám z účasti na akci se nepřihlíží.

V případě registrace na live-stream Vám bude 1 pracovní den před akcí zaslán odkaz, jehož prostřednictvím můžete sledovat tematické setkání online. Technické podmínky pro správnou funkci videostream Vám zašleme v textu potvrzovacího e-mailu.