Připravované akce

V rámci on-line setkání budou prezentovat naši členové, kteří se OVZ již nějakou dobu zabývají a mají chuť se s ostatními  podělit o své praktické zkušenosti z aplikace odpovědného zadávání. O své zkušenosti se s Vámi podělí  Mgr. Jakub Váňa, KÚ Jihomoravského kraje, Mgr. Jan Slezák, Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost, Mgr. Zdeněk Cvejn, Rektorát Univerzity Karlovy, Ing. Tomáš Havlíček, MBA, Povodí Vltavy, státní podnik, JUDr. Simona Galousková, Ředitelství silnic a dálnic ČR, Mgr. Martin Rajman, Česká televize.

  • on-line setkání - webinář
  • středa 27. ledna 2021
  • 13:00 - 16:00

Prezentující podělí se o své zkušenosti a odpoví na otázky

  • jakým způsobem zavedli OVZ ve svých organizacích
  • jak hodlají novelu promítnout do svých směrnic o zadávání veřejných zakázek
  • jakým způsobem pracují na přípravě veřejných zakázek s ohledem na aplikaci zásad OVZ a inovací 

Všem registrovaným bude po skončení on-line setkání zaslán jeho videozáznam. 

Registrujte se proto prosím včas, nejpozději však do  24.  1. 2021.  V případě naplnění kapacity může být registrace účastníků ukončena dříve. 

Účast na on-line setkání je zpoplatněna:
Členové AVZ 450,- Kč bez DPH/ 1 přístup.
Účastníci z řad nečlenů AVZ platí 900 Kč bez DPH / 1 přístup.
Členové ARI mají 10 % slevu z poplatku pro nečleny.  Pro využití slevy je třeba do přihlášky uvést skutečnost, že jste členem ARI.

Přihláška na on-line setkání/webinář (27.1.)

Přihláška je platná pouze v případě, že se Vám po jejím odeslání zobrazí zpráva o úspěšné registraci a na Vámi zadaný email přijde potvrzení o přijetí Vašich údajů. V případě problémů pište na asociacevz@asociacevz.cz.  Fakturu (daňový doklad) obdržíte na Vámi zadaný email; přejete-li si ji zaslat jiným způsobem, uveďte to prosím do poznámky. 

Kontaktní osoba

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Fakturační údaje

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Další informace

Invalid Input

Účastníci

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Vaše registrace je platná po obdržení potvrzovacího emailu. Účastnický poplatek lze uhradit pouze převodem na účet č. 510 333 999/2700 (UniCredit Bank). Registraci pro videostrem lze zrušit nejpozději 4 pracovní dny před konáním akce. K pozdějším zrušením a omluvám z účasti na akci se nepřihlíží.

1 pracovní den před akcí bude přihlášeným účastníkům zaslán odkaz, jehož prostřednictvím můžete sledovat setkání on-line. Technické podmínky pro správnou funkci videostream Vám zašleme v textu potvrzovacího emailu.