Rychlý kontakt

Asociace pro veřejné zakázky
tel.: +420 776 021 736
email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Připravované akce

Tematické setkání "Pojištění odpovědnosti z pohledu administrátora i zadavatele veřejných zakázek - aktuální a dosud neotevřené otázky"

AVZ si Vás dovoluje pozvat na tematické setkání 
"Pojištění odpovědnosti z pohledu administrátora i zadavateleveřejných zakázek - aktuální a dosud neotevřené otázky"
Prezentuje Ing. Martina Bufková Rychecká, členka Rady AVZ a jednatelka Compet Consult s.r.o., Ing. Jiří Šťastný, account manager makléřské společnosti RENONIA a.s., a hosté.
čtvrtek 22. února 2018 od 14,00 h.
Grandior hotel Prague, Na Poříčí 42, Praha 1
 

Od zadavatelů je velmi zodpovědné, pokud v případě, že se nechají v zadávacím řízení zastupovat, požadují při výběru administrátora zadávacího řízení jeho pojištění profesní odpovědnosti. V praxi jsou však s požadavkem na pojištění administrátora a s následným vymáháním škody problémy.

AVZ se prostřednictvím své pracovní skupiny již rok zabývá touto problematikou. Snažila se oživit pojistný trh v této oblasti, který se v důsledku možné výše potenciálních škod stal více než rigidním. Jak se jí to povedlo, jaké problémy při své činnosti zjistila a jaké jsou další možnosti, přijďte si poslechnout a diskutovat na tematické setkání věnované této problematice.

S problematikou Vás seznámí Ing. Martina Bufková Rychecká, členka Rady AVZ a jednatelka společnosti Compet Consult s.r.o., Ing. Jiří Šťastný, account manager makléřské společnosti RENONIA a.s., a hosté.

Z obsahu:

  • Rizika škod způsobených při zadávání, jaká rizika v rámci zadávacích řízení jsou postupována, jak jsou vysoká (mapa rizik)
  • Kdo všechno by měl být/či mohl být v souvislosti se zadávacím řízení pojištěn
  • Jak požadovat profesní pojištění od administrátorů / poradců (tedy i advokátních kanceláří); jak dostát požadavku přiměřenosti a skutečně platí, že čím vyšší pojistný limit, tím lepší?
  • Jak posuzovat předložené informace o pojištění profesní způsobilosti
  • Jak vypadá proces uplatnění škody
  • Případové studie z praxe

Časové rozvržení:

Jednotlivé příspěvky přednášejících a diskuze
14:00 - 17:30 h.
Coffee break
15:30 – 15:50 h.
Číše vína 
17:30 – 18:30 h.
 
Před seminářem se uskuteční od 13:00 h. Shromáždění členů AVZ.  

Registrujte se do 20. 2. 2018. V případě naplnění kapacity může být registrace účastníků ukončena dříve.

Poplatky za účast na tematickém setkání:     
Členové AVZ mají vstup na seminář pro 1 osobu zdarma a vstup každé další osoby za účastnický poplatek 700,- Kč bez DPH.
Pozor: S ohledem na omezenou kapacitu akce a obvyklý velký zájem o ni je omezen počet účastníků na člena, a sice 1 zástupce člena má účast zdarma, účast dalších 5 jeho zástupců je za vstupní poplatek 700 Kč bez DPH. Vyšle-li člen na TS více svých zástupců, je to možné, avšak tito budou platit již nečlenský vstupní poplatek 1500 Kč bez DPH/za 7. a každého dalšího zástupce člena.
Vstupní poplatek pro nečleny činí 1500 Kč bez DPH / 1 osobu.

  1. Registrační formulář

    Přihláška je platná pouze v případě, že se Vám po jejím odeslání zobrazí zpráva o úspěšné registraci a na Vámi zadaný email přijde potvrzení o přijetí Vašich údajů. V případě problémů pište na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

    Kontaktní osoba

  2. Jméno a příjmení*povinné pole
    Invalid Input
  3. Telefon*povinné pole
    Invalid Input
  4. Email*povinné pole
    Invalid Input
  5. Fakturační údaje

  6. Název Organizace
    Invalid Input
  7. Adresa
    Invalid Input
  8. IČO
    Invalid Input
  9. DIČ
    Invalid Input
  10. Další informace

  11. Počet účastníků
    Invalid Input
  12. Jména účastníků
    Invalid Input
  13. Jste členem AVZ?
    Invalid Input
  14. Jaký typ dokladu si přejete vystavit?*povinné pole
    Invalid Input
  15. Jak si přejete doklad zaslat?*povinné pole
    Invalid Input
  16. Poznámka
    Invalid Input
  17. Vaše registrace se stává platnou až po úhradě registračního poplatku. Účastnický poplatek lze uhradit pouze převodem na účet č. 510 333 999/2700 (UniCredit Bank). Platby v hotovosti na místě nebudou přijímány.