Tematické setkání - "Vánoční À la carte aneb Zakázky na různé druhy služeb (FM, právní) a jak je soutěžit"
Ve čtvrtek 12. prosince 2024 pro Vás pořádáme tematické setkání věnované zakázkám na různé druhy služeb (FM, právní) a jejich soutěžení.
Jak si poradit se zadávacími podmínkami na veřejné zakázky na služby? Jakým způsobem si lze zajistit kvalitu poskytovaných služeb a existují nejvhodnější hodnotící kritéria? Kde je možné se inspirovat a co na představy zadavatelů a poradců říkají dodavatelé? Jaká je rozhodovací praxe Úřadu v této oblasti?
Na tyto a související otázky se pokusí odpovědět naši přednášející Monika Dobrovodská z Ministerstva pro místní rozvoj a Markéta Matysíková z Ministerstva práce a sociálních věcí, Jiří Knap, prezident IFMA CZ, Martin Rajman z České televize, Juraj Šefčík z ČEPS, Tomáš Machurek z MT Legal, Jan Slezák z KGS Legal, Zdeněk Cvejn z Univerzity Karlovy nebo Hana Schneiderová z Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže.
Tematické setkání se uskuteční v:
Dotazy budete mít možnost pokládat přednášejícím v průběhu či závěru jejich příspěvků a v průběhu diskuse. Účastníci na livestreamu budou moci vznášet své dotazy v průběhu akce prostřednictvím on-line chatu. Následně účastníci získají odkaz na záznam setkání.
Předpokládaný program setkání:
14:00 – 15:15 = Příspěvky a panelová diskuse na téma výběru poskytovatelů služeb FM – úklid, ostraha, správa nemovitostí, stravovací provoz - Monika Dobrovodská (MMR), Markéta Matysíková (MPSV), Jiří Knap (IFMA CZ), Martin Rajman (ČT), Juraj Šefčík (ČEPS)
15:15 – 15:45 = přestávka
15:45 – 16:30 = Příspěvky a panelová diskuse k tématu výběru poskytovatelů právních a poradenských služeb - Jan Slezák (KGS Legal), Tomáš Machurek (MT Legal), Zdeněk Cvejn (Univerzita Karlova)
16:30 – 17:00 = Výběr související rozhodovací praxe ÚOHS – Hana Schneiderová (ÚOHS)
Pořadatel si vyhrazuje právo změny programu.
Certifikát o účasti na tematickém setkání (v elektronické podobě) bude účastníkům vystaven na požádání na e-mailu: bendova@asociacevz.cz.
Akce se koná pod záštitou Ministra pro místní rozvoj Ing. Petra Kulhánka
Registrujte se, prosím, včas, nejpozději však do 6.12. 2024. V případě naplnění kapacity může být registrace účastníků ukončena dříve.
Členové AVZ
Akce se může zúčastnit vždy až 6 účastníků za člena AVZ.
První účastník za člena AVZ má vstup na akci zdarma a každý další za účastnický poplatek 1.000,- Kč bez DPH. (Počet účastníků je limitován kapacitou sálu).
Nečlenové AVZ
Akce se mohou účastnit vždy až 3 zástupci jedné organizace / firmy / samostatně hospodařící organizační složky.
Vstupní poplatek pro nečleny činí 2.200 Kč bez DPH / 1 osobu.
Nemůžete-li se akce zúčastnit osobně, můžete se zaregistrovat k účasti formou videostream live.
Videostream live je zpoplatněn:
Členové AVZ 550,- Kč bez DPH/ 1 přístup
Účastníci z řad nečlenů AVZ platí 1.000 Kč bez DPH / 1 přístup
Po skončení akce bude všem účastníkům zaslán záznam setkání do několika dní po uskutečnění akce.
Členové ARI mají v případě jakékoliv formy účasti 10 % slevu z nečlenského vstupního poplatku. Pro využití slevy je třeba do přihlášky uvést skutečnost, že jste členem ARI.